mom97X benim de elektriklenen saçlarım var, o kadar çok ürün kullandım ki. Tamamen işe yarayan bir şey söyleyemem. Sadece şu var kestirmek iyi geliyor. Kısacık olması daha çok kabartiyor ama orta halde kalması, güçsüz uçlara izin vermemek. Şu an procsinin bir ürününü kullanıyorum o da iyi geliyor bence