Radyalsimetri Kızımın kaşlarında konak vardı zeytinyağı sürdüm sonradan tırnağımla hafifçe aldım kızarık kaldı. Ne iyi gelir bu şekilde kızarık kalan oldu mu?
Anatotales Radyalsimetri hiç müdehale etmemek gerekir aslında kıllar çıkarken kaş, alın, saç vs kabuklanma oluyor sonra geçiyor zamanla
yemeniciler Radyalsimetri Kızarıyor sonra geçiyor benim oğlumunda çok ince bi tabaka kafasında kaşında yaptı ben hepsini tırnağımla çıkardım emzirirken falan çok severim böyle şeyleri bitirdim yeminle 🤣🤣 hafif kızarıyor oda çok beyaz ve hassas olduğu için sonra geçiyor bitti bizimkiler
Momsy Radyalsimetri ben mustelanın stepia kremini ve bepantolun kremini sürdüm 2.sürmemde anında bitirdi
Toprakbebekk Radyalsimetri bizde de vardı ben temizliyordum tekrar çıkıyordu mustelanın konak kremini aldım 2 günde tertemiz oldu. Krem elimde kaldı derken kardeşimin eşi doğum yaptı onunda olmuş ona verdim bir defa kullandı bidaha çıkmadı tavsiye ederim.
melekk_ Banyo ettirmeden Zeytinyagini pamukla surun biraz beklesin. Sonra banyo ettirin. İki seferde gecirdik hafifti bizim de