Emine44 2020 Nisan doğumlu oğlum, geçen sene devlet anaokuluna gittim görüşmeye, o zaman 3,5 yaşındaydı WC kesinlikle çok önemli bez olmaz dendi ki zaten o konuda sıkıntım yoktu hatta WC de yanında abla gidiyor mu kıyafetini yukarı çekmek için diye sorduğumda mümkün değil sınıflar 20 kişilik yetişemiyoruz dendi. Bırakın bezi kıyafetini dazeltmiyorlar. Hem çocuk kaka yapsa pişik olur her dk a oraya mı gideceksiniz çişi de küçük bibek kadar az değilki. Bi an önce sorunu halledin bunun kabızlık ile ilgisi yok. O doktoru değişin önce. Konuşarak anlayacak yaştalar artık. Duphalac verin probiyotik kullanın önce o kısmı halledin. Çocuklar çok zorba dalga geçerler. 4 yaşı geçmiş olanlar olacak sınıfta. 2,5 yaşında özele gönderdim orda ki bezle çocuklar için neden tuvalet e yapmıyorlar diye soruyordu oğlum. İnanın önüne geçemez siniz işin içinden çıkılmaz. Siz temizleseniz de aynı sıkıntı olacak. 1 aydan fazla var çözebilirsiniz bu sürede