Merhaba kızlar bebeğim şuan 4 ay 8 günlük. Normal şekilde uyku arası yani uyanık kaldığı süre 1.5 2 saatti. Her 1.5 ya da 2 saate uyutuyordum. Taki 4 aylık olana kadar bir haftadır uykuya direniyor. 1.5 2 olan uyku arası oldu 3 4 saat.iki gün önce resmen 3 saatte uyuttum 🤦♀️emerek uyuyor emerken kafasını dönderip etrafına bakıyor gülücükler atıyor uyumicam diye direniyor 😥burdan bir arkadaşa baktırdım ataktaymışız 😮sizler neler yaşadınız bu süreçte normal mi bu durum yapabileceğim bişeyler varmı 🌺