miraymom2 Kızım nuk markalı emzik kullandığı için onunla devam ediyoruz hiç kullanılmamış sadece kaynattim 6 -18 ay düşünen olursa yardımcı olabilirim
MoonCrystal miraymom2 naçizane fikrim hijyenik değil tercih eden olmaz bu sebeple. Kaynatmissiniz zaten bu bile ikinci kullanım yapıyor Açılmış ve hijyen ürünü
MoonCrystal dodu0207 ay şaka olsa keşke asla almam yani ikinci el zaten almiyorum ama açılmış kaynamış emzik 🤢
dodu0207 MoonCrystal kesinlikle bende almam durumum olmasa bile avent alacağıma ikinci el giderim sıfır wee baby falan alırım yani. Biberonda cok satılıyor 😂