Merhaba anneler. Benim oğlum 11 aylık yaklaşık 2 aydır telefonda kısa videolar izletiyorum benimle birlikte gerçek köpek videosu hav hav sesi gösteriyorum ve bunu öğrendi sürekli hav hav diyor köpeklere bakınca bazen telefonu bana veriyor hahav aç diyor instagram danda bir kaç kendi yaşında bebek takip ediyorum onların videosunu izletiyorum çok hoşuna gidiyor gülüyor vs. Ce eee oyununuda bir kız vardı ondan öğrendik. yani gelişimi bebeğimin iyi benim sadece merak ettiğim benim gösterdiğim videolar ekran sayılıyırmu elimde telefonu görünce hav hav aç diyor elime veriyor bazen açmak istemiyorum ekrana alışmasın diye iyi bişey mi yapıyorum bilmiyorum (bu zamana kadar hiç çizgi karakter izlettirmedim)