twinsmomm2 minikveannesii Trendyolda karacadan granit takımı almıştım.Çelik kullanmayı sevmediğim için her gün bunları kullanıyorum neredeyse ne çizilme ne başka bişi memnunum
Fatma_52 minikveannesii ben karacanin hiçbir şeyinden memnun degilim. Asla onermem. Baska markayi arastirin. Kahramanlar aldim cok memnunum. Aryildiz ve oms markasini da iyi diyorlar
Sapsikanne minikveannesii linens Karaca emsan Hisar çeşit çeşit var bende setleri çok kullanamadım kendi ihtiyacıma göre boy boy alınca daha kullanışlı okuyor dün linense uğradım outlet katında iki tane tencere vardı biri 269 biri 369 kaptım hemen 🤣
myferimah minikveannesii ben karaca nin tencere takımını aldım 4 lü set Valla hiç iyi değil ilk kullanımda dibi tuttu yandı Verdiğim paraya yazık oldu
brownimm kirikkalp boyutları çok ideal küçük orta büyük üçlü set benimki. Yapışma da olmuyor asla. Graniti çok kaliteli
Beyzanrrrr minikveannesii ben taç aldım çokk memnunum Uygun’a o vardı onu almştm 7 8 ay oluyor tavası da var asla yapışmıyor
Baklavanida minikveannesii karaca ve Emsan aynı fabrikadan çıkıyor tek fark iki marka kendi markasını basıyor ürüne. Ama bende tencere seti alacağım thermoad tavası var bende muhteşem tencerelerini de alacağım 1500₺ fiyatı da
Nisann0601 minikveannesii karacadan siyah olani aldim. Memnun degilm acikcasi cok su lekesi kaliyor kapaginda.