Kızlar emzirirken göğsümün sadece tek deliğinden süt geliyor sanırım bebek bunun için de doymuyor bu normal mi yoksa sıktığım için mi öyle geliyor bana bebek emerken tüm deliklerden süt geliyor mudur. Sütüm de çok yetersiz bir anda kesiliyor. Ne yapabilirim çoğalması için.