Bebeğimin gözleri çok kötü oldu, çapaklanıyor, akıyor, içinin beyazı kıpkırmızı, şiş
Açamadığı için ağlıyor, ılık suyla siliyorum ama çok zorlanıyor 🥹 beş gün önce doktora götürdüm damla verdi ancak hiç düzelme olmadı? Yaşayan var mı? Başka ne yapabilirim ? 5 gün geçmesi için erken mi bilmiyorum, biraz daha beklemeli miyim götürmeli miyim tekrar?
