Kızlar merhaba. Kızım dünden beri pişik halde. Poposu ve ön tarafı da dahil. Yıkıyorum kuruluyorum ne yapsam geçmiyor. Yuruyemiyor çocuk bas bas bağırıyor acıdan. Acı bişey de yemedi sıcaklarda da poposunu açıp havalandırıyorum. Krem sürüyorum ne yapsam bilemedim şuan altı açık bir şekilde uyuyor rahatladı gibi ama poposu çok kötü durumda