Merhaba arkadaşlar benim bir tane kızım var 3 yaşında ondan önce 4 tane kaybım olmuştu ve biz genetik teste başvurmuştuk bende ve eşimin geninde pıhtılaşma çıkmıştı birde üstüne kendi rahatsızlığımda olduğundan dalayı o yüzden yüksek riskli gebe olarak hamilelik süresince kan sulandırdıcı iğneler düşük iğnleri düşük hapları doğuma kadar yatışlarla hamileliği bitirdim ve kızımı kucağıma aldım sorun şu biz şuan ikinci bir bebek daha düşünüyoruz ama acaba tekrar genetik test yaptırmamız gerekiyor mu? Yoksa eski sonuç hala geçerli oluyor 2020 de yaptırmıştık ilk testi bu arada kusura bakmayın sanırım biraz karışık oldu 🙏 ben bile şuan kafamı toparlayamıyorum 🤭