Kızlar bebeğim 16 aylık ve bez bağlatmak istemiyor ama çiş kaka kelimelerini yaptıktan sonra söylüyor genelde çişi çok nadir kullanıyor hatta tuvalet eğitimi için çok erken olduğunu düşünüyorum. Ama bez bağlamakta işkenceye dönüştü 16 aylık bez bırakan varmı aranızda yada ne gibi sinyaller olmalı bez bırakma için