Cansuu1 bizde iki aylık olunca geceleri uzun uyumaya başladık. İki buçuk aylık filan olduğunda iyice oturdu gece uykusu. Akşam 11 gibi emerken kendisi uyuyor yerine yatırıyorum biraz mırıldanıyor çünkü gazı çıkmadan uykuya dalıyor alıyorum hiç konuşmadan sadece gazını çıkarıyorum yine uyuyor zaten sonra gece 5buçukta kalkıyor ama uyanmıyor hafif mırıldanıyor bende uyanmadan hemen kalkıp emziriyorum yatırıyorum 7buçuk gibi yine kalkıp emiyor sonra 9-9buçuk gibi uykusunu almış olarak kalkıyor :) geceleri altını değiştirmiyorum beşiğine yakın bi gece lambamız var kırmızı ışıklı çok hafif ışığı uyanacak gibi olduğunda ona bakıp tekrar uyuyor sanırım gece uykusunu onunla bağdaştırdı. Ve gündüz beşiğinde uyutmuyorum olduğumuz odada uyutuyorum geceyi gündüzü ayırt etmesi için öyle olması gerektiği yazıyordu internette. Böyle düzene girdi bizim