Doga80 Göğsüm çok ağrıyor, sağım yaparken çok acı çekiyorum, göğüsümün altında para büyüklüğünde yuvarlak bir kızarıklık çıkmış, çocuğu kucağıma alırken bile çok acıtıyor
Annelikdeneyimim- Doga80 evet canım. Süt birikmiş emzir sürekli yada sağ insin ateş yapar sana duşa gir ovala yada
busraalanya Doga80 merhaba evet şiddetli ağrı sonrasında kızarma olur kızarma yayılabilir ateşiniz çıkarsa acile gidin . Ilık duşa girip göğsünüzü sağın şişliğe sert basınç yapmayın . Ilık bezlerle 5 dk göğsünüze koyun sonra sağım yapın . Bebeğin emme yönünü değiştirin şişlik tarafına doğru falan ters emzirin . Hastanede hastane tipi sağma makinası ile sağılmasını isteyin sizi doğum katına yönlendirip yardımcı olurlar . Ateşiniz çıkarsa kesin gidin hastaneye antibiyotiksiz geçmez geçmiş olsun
Tgccccmt 18 ay boyunca sagdım sürekli mastit oluyordum:( soguk kompres ve beze sertliğine masaj yaparsk sçmayı deneyin.. sık sık sagın 2 saatte bir
asya24 Dünden beri önce sağ bugün sol göğüsüm mastit oldu taş gibiler ateş 40.5 dayandı düşürdük bügün artık gittik acile parol serum taktı kan aldı sanki kanda be görcek sonra ultrason çekti antibiyotik yazdı 3 gün süt verme dedi allahtan buzlukta yedeklerim vardı yetecek kadar ama çok zor eğilemiyon kalkamıyon bebeğini yediremiyon yanıyor resmen kırmızı dışından belli duştan çözüm alamadım ben 😔
busraalanya asya24 bende alamamaıştım antibiyotık kullanmadan geçmedi ama emzirmeye devam ettim çnkü oranın boşlaması gerek ağır bir antibiyotik mi verdiler ki ? Bence çocuk doktoruna sor benim gördüğüm her mastit hastası emzirdi ya
asya24 busraalanya yok ya basit herkesin grip için bile kullandığı antibiyotiği verdi ama sütüm ateşten dolayı bozulmuş benim bi sağdım yemyeşil pelte pelte resmen döktüğümde şok oldum daha önce bi kere daha oldum onda şırıngayla çekip yine antibiyotik vermişlerdi o zaman emzirdim bende devam etmiştim