Kızlar merhaba, bebeğim 17 aylık. Öğretmenim yaz tatilinde olduğumuz için bu süreçte bana aşırı bağlandı. Kimseye gitmiyor, bir dakika bile yanından ayrılamıyorum. Özellikle mutfağa girdiğimde kriz geçiriyor resmen. 14 ve 18. Aylarda ayrılık anksiyetesi tavan yapıyormuş ama sanki bizimki biraz fazla gibi.. Bu durumu yaşayan var mı, ya da yol gösterebilecek olan😔