Selam kızlar doğumdan tam altı ay sonra dün ilk regl oldum Buradaki forumlarda okurdum Çok ağrılı ve yoğun geçtiğini gerçekten öyleymiş resmen belim ortadan ikiye ayrılacak Parol dışında ağrı kesici kullanan var mı emzirirken Siz bu ağruları nasıl hafiflettiniz