Kızlar bebeğim 5 aylık. Bu ay 300 Gr almış sadece. Aslında çişli bezi filan iyi. Sütüm mü azaldı acaba yetmiyor? Memedeyken bazen ağlamaya başlıyor kendini geri atıyor acaba doyduğu için mi yoksa süt mü gelmiyor bu sefer uyumuyor da. Elimle sıkıyorum baya süt geliyor aslında fışkırıyor hatta ama ona bakarak süt var denir mi bilmiyorum