tgbada E keşke alsaydınız gene mama sandalyesi yaptırırdınız yani kayınvalidenize neden bu kadar müsade ettiniz ki sonuçları size daha çok dokunur haliyle ne olursa olsun. Benimde 9,5 aylık kızım var hem kendim yediriyorum hala dişi yok ama önüne koyduğum şeyleride alıp kendisi yer mesela öyle yapıyoruz en başından beri