Merhaba anneler benim bebeğim 9 aylık 5 aylıkken ek gıdaya yavaştan başladık mama sandalyesi falan aldık blw yapacaktım ama ailevi sebeplerden dolayı eşimin ailesinin yanına taşındık onlar yer sofrasında yiyor diye bizde mecbur yerde yiyoruz ve bebeğimi sürekli kayınvalidem yediriyor ama hep kendi veriyor çocuğu bırakmadı hiç kendi yesin ve çocuk istemediği halde zorluyor bunu nasıl değiştirebilirim bilmiyorum şuan ben önüne biseyler koyuyorum kendi yesin ağzına götürmüyor bile çok üzülüyorum tavsiyeniz var mı