simseklivekalpli gecen ay enfeksiyondan yatırdık kültürde sıkıntı yoktu iki gün kalabildim hastanede evde bakıma muhtaç bir oğlum daha vardı kendi rizamla çıktım 1 hafta antibiyotik kullandık 3 günde vajinal krem ancak hiçbir sonuç alamadım üstüne gün geçtikçe daha çok aglak ve iştahsız oldu cuma günü tekrar kültür verdik pozitif tekrar yatırmasindan korkuyorum ya 🤦
Mnli