Edaulgi1 Oğlum 8aya giricek dis çıkarıyor baya mahvetti beni gece uyku yok hep ağlama sakinlesmiyor şurup falan versemde bı haftadır nerde hiç uyumadim direk alabileceğim jel veya rahatlatacak bı tavsiyeleriniz varmı kizlar
Fasi Edaulgi1 bizde 10.ayda 4 diş birden çıkarttık. yeşil soğanın beyaz yeri o kadar rahatlattıkı bizi bide dondurma yedirdim o dönemde doktor tavsiyesiydi şükür çok zorlanmadık
eminnnee Edaulgi1 bana tetagil önermişlerdi ama kullanmadım bitkiselmiş diş kaşıyıcıyı buzluğa koyuyorum gündüz sürekli onu alıyor ağzına 8 aylık bir tanesini çıkardı ikincide çıkmak üzere