UmudumOlsun Hzr28 iyi bir kreş öncelikle enn önemlisi. Hayırlı olsun bu arada inşallah bizde o günleri görürüz ☺️
antropologanne Hzr28 Benim kizimda 4 yas ins Eylülde baslayacak. Okul acilmadan önce sizi watsap grubuna oğretmen ekler ve ihtiyac listesi atar demis kayit alinirken müdür beklemedeyim hala. Cok heyecanliyim bende.
Hzr28 UmudumOlsun çok teşekkürler iyi bir araştırma yaptım bir yjl gozlemledim inşallah ileriside güzel olur.tum yavrularımızın günleri güzel olsun
Hzr28 antropologanne hayırlısi olsun sizin içinde güzel geçsin günleriniz.aynen bize öyle söylendi insan heyecandan bian önce almak istiyor birseyler
antropologanne Hzr28 Amin hepimize insallah 🙏 Ben lcw dan bir kac tayt aldim kalin, corap soyledi bir arkadasim cok kirleniyor orda cok al diye corap uygun buldum hepsiburada dan aldim, kotonda indirim var bugunde oraya bakacagim.