Aliarslanm bu sene benim kizim da baslayacak 5.5 yasinda. Kahvaltı konusunda benimki de seçici öyle herşeyi yemez. Zaten 1 buçuğa kadar o yüzden bir tek kahvaltısı olcak. Arkadas ortaminda falan belki çok sorun olmaz. Şimdiden çok heyecanlı benimki baya arkadaş canlısı olduğu için direk böyle gidip birileriyle tanısıyım arkadaş olayım istiyor parkta da oyle hep hemen arkadaş olalım mi diyor. Korkma alışır canım hemen