nnnida bebeğim 5 aylık şu an. Ben de törpü almıştım ama inanın yalnız 2 defa kullandım galiba o da 2-2buçuk aylıkken sadece çok zaman alıyor. Benim de bebeğim aşırı hareketli uykusunda bile yapamazdım uyanırdı hemen daha sonra tırnak makasına geçtim genelde uyanır uyanmaz daha kendine gelmeden kesiyorum 😂 ya da mümkün değil yalnız kesmem. Onun dışında babası maymun oluyor ben kesene kadar 😂😂😂