minikkurabiyee ben 5 ay 20 günlükken küçük küçük tadımlara başladım abartmadan 6 aylık olduğunda düzenli tadımlarını yaptırdım zaten 6. ay tadımla geçiyor çok yüklenmemek lazım bebeğe çünkü bağırsakları yeni gelişiyor kabız olabilir 7. Ayda tam olarak öğüne geçtik sabah ve akşam olarak sonra 3 öğüne geçtik şuan kahvaltı öğle yemeği akşamüstü ara öğün ve akşam yemeği şeklinde yiyoruz