minikkurabiyee Kızlar bebeğim 6. Aya girmek üzere ek gıda için lazım olan şeyleri alıyorum ama sulukta kararsız kaldım hangi suluklar daha iyi olur damlatmazlar mı , pipetli mi siz hangisini kullanıp memnun kaldınız
asrinhatasi minikkurabiyee 6.ayda biz Mamamoo pipetsiz emzikli suluk kullandık. 1 yaştan sonra munchkin pipetli kullandık.
Cobansalata minikkurabiyee Valla şoka gelen pipetli suluğu aldım içemez sandım ama içti çok da ucuz 100 TL gayet iş görüyo 😂 önce de nuk un alıştırma bardağı vardı güzeldi damlatma yapmadı hiç ama parçaladı onu
cattimom minikkurabiyee munchkin aldım damlatmıyor sağlıklı plastikten yapılma dişler çıktıktan sonra ısırmalardan kopmalar vs yaşanırsa diye ayrıca pipetini satıyorlar yenisini almana gerek kalmıyor ben bebeğimin eline verdim kendisi öğrendi içmeyi pipetle vs içmeyi öğretmedim oynaya oynaya öğrendi şimdi çok seviyor
minikkurabiyee Kizarmisdondurma küflenme falan yapıyor mu bi yerde öyle bi şikayet vardı bide yedek pipeti oluyor mu
ollaluna7 ayda Philips Avent alıştırma bardağı ile başladık şuan 10 aylık hala onu kullanıyoruz geçen gün Munchkin aldım bakalım ona ne zaman alışırsa kullanmaya başlarız
Kizarmisdondurma minikkurabiyee hayır hiç öyle bir şey olmadı küçük olanı 6 ay kullandık Şu an büyüğü kullanıyor Yedek pipet ayrıca satılıyor
asrinhatasi minikkurabiyee Mamamoo emzikli olmasına rağmen akıtma ve koku yapmıyordu memnunduk. Munchkin de akıtma ve koku yapmamıştı. İkisinin de yedek ucunu bulmak kolay.
ollaluna7 minikkurabiyee pipetle denedim ısırıyor bir kaç kez daha denerim onun dışında gün içinde önüne koyuyorum kendisi denesin öğrensin diye
asrinhatasi minikkurabiyee normal pipetle önce ben çekip ağzını parmağımla kapattım. İçinde biraz su kaldı. Sonra tersini oğlunun ağzına tuttum yavaş yavaş parmağımı çekerek 5dkda öğrendi. Ama öğrendiğinde 1 yaşındaydı. 9 10 aylıkken o şekilde öğrenen de var
minikkurabiyee Kizarmisdondurma bende aslında munchkin ile Philips avent arasında kararsız kaldım peki pipetle içmeyi nasıl öğrettiniz
minikkurabiyee ollaluna7 anladım bende işte Philips avent alıştırma bardağı ve munchkin arasında kararsızım bilemedim hangisi daha iyi olur
ollaluna7 minikkurabiyee bence Avent ile başlayan içmesi daha kolay Munchkin biraz zor su içmeye yeni başlıcak zorlanırsa içmek istemez belki sonra sıkıntı olmasın
Cobansalata minikkurabiyee 6.ayda nuk aldım işte parçaladı. Pipetli de içemşyo normalde arkadaşı kinim denemiştim. 100 TL alayım sonra kullanır diye aldım. Biraz eğdim bardak gibi pipetten su damlayınca anladı oradan geldiğini sonra cuk cuk çekti çok kolaymış. Şimdi oyun sanıyo çok fazla su içiyo önceden şırıngayla zorla su verirdik tavsiye ederim büyüdüğünde. Şuan nuk da alabilirsiniz ben avent alırım dedim ama vazgeçtim nuk da harikaydı. Sıcaklık göstergesi falan var tutmalık aparatı da iyi
minikkurabiyee Cobansalata nuk un hangisini almıştınız özelden atma şansınız var mı acaba ? Yaa anladım çabuk öğrenmiş o zaman 😅😅😅
minikkurabiyee ollaluna7 bende o şekilde düşünüyorum aslında ama munchkin de çok güzel duruyor soft rengiyle 😂😂😂😂😂😂😂😂
Mcz @“minikkurabiyee”#p32158192cok pahalı markalara para vermeyın derim çünkü tam atma donemlerı sureklı yere fırlatıyorlar catlatıp kırılıyor ama öncelikli pipetlı modellerı yapamaz 1yasa doğru pıpetı ogretırsenız pıpetlı modele gecersınız
minikkurabiyee Mcz ay bilemedim ki yaa😅😅😅😅ucuz olanlarda da bir şey oluyor ya plastiği kötü oluyor falan içime sinmiyor o yüzden bilindik marka almak daha mantıklı gibime geliyor