recmc İki bebeği arka arkaya olanlar😌 Çok zordu ama değdi dimi 🥲 İyi ki olmuşlar.Benim biri 2 yaş 2 ay Biri 11 ay . Araları 14 buçuk ay. Sizinkilerin arası ne kadar?
jelibonnnn recmc 13 ay araları biri 25 aylık diğeri 12 ikiside kız olduğu için çok fazla zorlanmiyorum. Eşim baya destekçi , işte olduğu zamanlar da sürekli kızlarla oynuyoruz. Kıskançlık hariç iyi gidiyor.
recmc Rengarenk52 ayyy naptinnm😅 hepsi arka arkaya olmuş seninde .Zordur ama arkadaş olmuşlar birbirlerine ne güzel.Cinsiyetleri ne
ygtmom Rengarenk52 oncekı postunu okudum az önce haftada o kadar ilişkiye az çocuk bile olmuş 😂😂😂 Allah bağışlasın oğlum 17 aylık tekten devam ben 🙋♀️
zuhalsebu Rengarenk52 ilk çocuk ikinci çocuk arası 23 olcak, sürekli dilimde allahım bi daha hamile olmak istemiyorum nolur uzun bir süre verme diyorum sizi görünce korktum😅😂
recmc jelibonnnn sizinde benim gibi 😅 benim ikisi erkek.Daha yeni yeni kavgalar başladı ufak çaplı ama inşallah büyümez😅Aksi taktirde evde sıkı yönetim olan edebilirim😅😅
yagmur_vera Dolores Teşekkürler 🌸Allah yardımcı oluyor ki elhamdülillah ilk kızım rahat olsun diye ona kardeş nasip etti. 2. De rahat etsin diye ona da bir kardeş nasip etti. Onlar birbirleri ile oynarken bize de bu manzarayı seyretmek nasip oldu🥰💕
recmc Dolores tek çocuk hiç çocuk der görümcem.Onunda tek çocuğu var.Krallik valla hayat size güzel 😅😝
maviummu19 recmc şuan rahat mı oynuyolarmı birlikte bir de kıskançlık falan var mı benimde 14 ay olacak bebeklerim arasında da
recmc maviummu19 yeni yeni oynamaya başladılar.Kucuk olan 10 aylıkken yürümeye başladı sonra oyunlar başladı zaten.Bizimkilerde kıskançlık yok.Bi küçük büyüğü kucagimiza aldığımızda mizmizlaniyor kucak istiyor o kadar 😅
K_melike recmc 15.5 ay var aralarında biri 2 aylık biri 17.5 aylık çok zor ama çok güzel bir de 5.5 yaş var 3üde kız 😍