Buzluktan buzdolabına indirdiğim süt çözündükten sonra nasıl anlatsam kesilmiş gibi gözüküyor sanki süt çökelek gibi. Neyi yanlış yapıyor olabilirim? 😔 neredeyse 3 4paketten biri böyle çöpe gidiyor
Bu arada en fazla 1ay önce koyduğum sütler tarih ile ilgili bir sıkıntı yok