ozlemuzun Merhaba sevgili anneler. Bebekleriniz kaçıncı ayda tek uykuya geçti? Bebeğim 14 aylık tek uykuya geçmek için erken mi ? Sizde ne gibi belirtiler vardı tek uyku sinyali olarak ?
Miraninannesiiii ozlemuzun 13 aylıkken bıraktı 10 yada 10:30 gibi kalkar en geç 2 de uyur 4 de kalkar sonrada gece uykusu 9 yada 10 arası olur
Merva96 ozlemuzun bizimkisi de 12 aylık son iki haftadır baya zorluyor tek uyku için 🥹 1 haftaya yakın tek uyku yaptık ama 2. Uyku için uykum var ama uyumayacağım diye zorluyor ne yapacağımı şaşırdım inanın
Kbraunvr ozlemuzun Bence erken benim oğlum 8 de kalkıyor bazen 7 de 11 oldu mu kendisi ağlıyor uyumak için sonra 2 -de uyutuyorum 6 gibi bazen yarım saat 40dk uyumak istiyor en geç 9buçuk 10 da derin gece uykusuna uyuyor
ozlemuzun Miraninannesiiii ooh ne güzel geç kalkıyormuş sizin bebeğiniz. Bizimki en geç 8 de uyanır 🙂
ozlemuzun Merva96 Merva96 gerçekten en zoru tek uykuya düşmek sanırım. 2 yapsa çok oluyor tek yapsa dayanamıyor. Ben de çok kararsızım ne yapacağım konusunda
minikkuzuum @ozlemuzun genel olarak uykuyu sevmeyen bi bebem var. 10 aylıkken bıraktık, tek uykuya geçtik. O tek uykuyu bile zorla uyutuyodum. Bebeğinizin uykuya geçişi zorsa ve gece geç saate kalıyosa gece uykusu, bence sizde tek uykuya düşebilirsiniz
ozlemuzun minikkuzuum benim bebeğimin de uykuları hep zordur. Her uykusunda çok zorlanıyorum artık. Ama nasıl dayanır tek uyuyla onu bilemiyorum
Kbraunvr ozlemuzun Ben ilk zamandan beri hep ninni açarım uyuyacağı odaya götürürüm belki o etkilidir