Busniscio 1.5 yıldır ücretsiz izindeyim 9 eylülde dilekçe vermeyi düşünüyorum ders kaydı yaptıktan hemen sonra . İşe başlamam gerekiyor mu öncesinde bilgisi olan var mı ?