Mentesderyaa Merhaba arkadaşlar acil yardım akşam 8bucuk gibi uyuuo sabah 5de uyanıyo hemen kaka yapıyo 1saat sonra tekrar uyuyup 20 sonra kalkıyor 2saatte. Bir 40dk uyuyor sabah 5de kalkmaması için ne yapmalıyım sabah erkenden kakasına uyandıgını düşünüyorum
Srnygtkarabnr Mentesderyaa kız keske benimkide öyle uyusa bırak uyusun uyansın ya ne zaman isterse 😂 aglamaktan helak ollduk birlikte o aglıyo ben ağlıyotum cok zor uykuya dalıyo benimkisi herkesin derdi baska 😂😂 ama şöyle bi öneri veriyim 8 de uyuyormus ya oya o saatler 10 a kadar falan gec yatır o sekilde belki 5te kalkmaz gün içinde de 40 dk uyuyorsa 20 dk uyudugunda uyandır zorla sonra tekrar dalar uyku düzeni var ise süreyi uzatmıs olursn böylelikle
R_abiaaa Mentesderyaa Akşam 8 den sabah 5 e kadar hiç uyanmadan mı uyuyor ? Uzun bir süre değil mi ? benim kızım 9 da yatarsa 12 de emmeye kalkıyor sonra gece 3 4 gibi uyanıyor emip uyuyor bide sabaha karşı 6 7 arası uyanıyor 8 ide bulabiliyor sonra tekrar yatıyor 11 de kalkıyor. Gün içinde de yarım saat 45 dakka falan uyuyor canım
teachermoms Mentesderyaa benim bebeğim de 9 da yatar sabah 8 de kalkar. Gece bir defa belki bazen uyanır. Ama bu zamana kadar hiç beş de falan uyanmadı. Bizde 4 ay 5 günlüğüz
[silindi] Mentesderyaa 21.30 yatar 8bucukra uyanıyoruz 1.5saat somra bidaha uyuyo gun icindede 3.4 uyku 2 saat uyanik 1 saat bazen 45 yada 1 bucuk saat uyur
Mentesderyaa R_abiaaa hayır 5e kadar 4kere emmeye kalkıyoeuz 5de gülücükler atıyor uyanıyor 7kadar uyusa bana yeterde
Songul_hamza teachermoms maşallah diyim bizde 4 ayligiz uyku nedir bilmiyrm birlikte uykusuzluktan geberecem gece sık kalkiyo sabahta erken uyaniyo gündüz uykusu yarım saati gecmiyi ne yapacam bilmiyrm
Torchex Mentesderyaa benimkide öyleydi ben hemen tekrar emzirip uyuttum şimdi 7de uyanıyor ama saat 22 gibi uyuyoruz yani 8 de yatarsa erken kalkması kaçınılmaz
mehtap92 Uyanmayan bebeleri kaldırmıyor musunuz emmek için siz ? Benim bebeğimi de bende 3-4 saatte bir uyanmasa bile emzirmek için alıyorum maksimum 5 saate kadar bırakıyorum.
Mentesderyaa [silindi] bu gece 8bucukda uyucam die agladı resmen uyuttum sabahı zor ettim 3-4-5hep kalktı zor uyutttum en sonunda 6bucukda uyandık ben uyudum mu uyumadım mı anlamadım😂
[silindi] Mentesderyaa 😂😂9da yatir bak 20de yatti 6.40daa uyandii😂cizgi flm izlyrmz atak yzuunnden saat basi emer