Arkadaşlar vallahi bi yardımcı olun …
Oğlum 15 aylıkken bacağında eğrilik dikkatimizi çekti ve doktora götürdük d vitamini eksikliği var dedi d vitamini değerlerini düzelmek için d vitamini verdi (kendi damlamız vardı onun haricinde)ama hemen düzelmesini beklemeyin zaman alır dedi
Şuan 18 aylık geçen hafta rutin muayeneye gitmişken sürekli aklımıza takılınca ortopediye de götürdük röntgen çekildi kaval kemiğinde eğrilik var ama şuan daha erken müdahale edilecek bi durum yok kafayı takılan bi durum da yok sadece takip edicez ,ev içinde bile ayakkabıyla gezsin ayakkabısı da içten destekli olsun hem düz ayak olmaz dedi .
Hiç böyle bişey başınıza geldi mi
Ama içim bir türlü rahat etmiyor 😕
Yani küçükken daha böyle 5-6 aylıkken bile büyükler bastırmaya çalışırdı hiç bi şekilde izin vermedik bizde yapmadık kendi yürüyene kadar zorlamadık,yürüteçe bindirmedik ,genetik bi yatkınlık yok .(bunları doktor sormuştu)
Başka nereye götürebilirim yani daha detaylı bakılabilecek nereler oluyor