ogretmenanne06_ Arkadaşlar bebeğim hala emdikten sonra peynir kesiği gibi kusuyor 🫠 Bu aylara gelip böyle bir problemi devam eden var mı? Kontrolünde doktorumuza da danışacağım
duhalinamom ogretmenanne06_ bi de beş aylık olduk bizimde kusmamız devam ediyor doktora getirdim herangi bir sorun olmadığını söyledi ultrason ile bakti felan ama normal dedi 8aya kadar bebekler kusabilirmiş
asell13 ogretmenanne06_ görümcemin kızı 8 aylık hala kusuyor bize gelip gittimi salonu komple silip temizliyorum heryere kusuyor
3kedili2bebekli ogretmenanne06_ evet ek gıda yiyip onu da az az bazen çok kusuyorlar birinde 6. Ayda azaldı diğeri hala kusuyor bitmiyor 😂
ogretmenanne06_ 3kedili2bebekli biz daha tadım aşamasındayız. Bakalım tamamen başlayınca ne olacak onlarıda kusacak mı bende merak ediyorum😂
3kedili2bebekli ogretmenanne06_ o ek gıdaların kusması çok kötü oluyor çok kotu kokuyor bende kusucam nerdeyse 😂
asell13 ogretmenanne06_ görümcemin kızı 8 aylık hala kusuyor bize gelip gittimi salonu komple silip temizliyorum heryere kusuyor
mysozclk ogretmenanne06_ 7 aylık kusma devam doktır besın alerjisinden supe ediyor yesıl alan actı gıdıcez bakalım oncesı reflu olabilir demıstı sizin de alerji belirtısı yoksa reflu olabilir