Deletedmom812 Kızlar bebeğim çok agrasifleşiyor yumruklarını sıkıp kıp kırmızı oluyo kasıyo kendini sizin bebeklerinizde böylemi ?
snyck Deletedmom812 bizimki huysuz ama genel olarak o kadar sinirli degil ama kendini sıktıgı oluyor bu ara 1 hafta sonra atak bitiyor ben ona bagliyorum ve 2 diş birden çıkardı 8 ay 23 gunluguz
Kartal Deletedmom812 internete bebek atak hesaplama yazın ordan bakın ben öyle yaptım uygulaması yok bende maalesef🙂
Emineeeeee Herkesin derdi farklı benim kızımda 8 buçuk aylık emeklemiyor 😔 kafama takmayayım diyorum herkes normal diyor ama ben çok üzülüyorum
Deletedmom812 Emineeeeee benimkide yeni yeni yakında tamamen emekler heralde cnm takma kafana eltimin oğlu yaşına yakın emekledi her bebek bir değil
Emineeeeee EsraEymen akranlarını görünce insan neden emeklemiyor diye tedirgin oluyor oda oda kucakta geziyoruz hala çok zorlanıyorum iş yaptırmıyor yemek bile zor yapıyorum 😫 hayırlısı ile büyüseler kucaktan kurtulsalar 🙏🏻 Bende bel ağrısından