turkan2505 Bebeğim 70gunluk agulamıyor.internetten baktığımda 2.ayda agular diyor sizde durumlar nasıl?
dilberhala1 turkan2505 Her bebek farklıdır. 3. Ayına kadar agulamıyabilir. Siz bebeğinizi alın yakın göz teması kurum agulayın sürekli bekletin 10 sn tekrar agulayın 2 3 güne başlar yoğun tempoda 😂
Poly-ana turkan2505 Bizim oğlumuzda 2 aylıktı ilk agu dediğinde eşimle deşirmiştik hey gidi şimdi bize sinirlenip kızıyor 😂
Happybaby06 turkan2505 cocuk sessiz bir ortamda buyuyursa babildama dediğimiz olaya gec başlar onun için bebekle sürekli konuşun yanında kitap okuyun sesli şekilde eşinizle sohbet edin kalabalık ortamlara girin aile bireyleri olmayan yerde bebek bazen daha geç konuşur
turkan2505 dilberhala1 dalga mı geçiyorsunuz yoksa normal insani birsey olarak ciddi bir öneri gibi mi düşünmeliyim ?
dilberhala1 iremaydmr Kız ahahshahahahah bebek hani aguuu auuvvvkkk yapar ya o işte 😂😂😂 sonra o iş badıldamaya geçer ba ba ba ba de de de diye 😂
dilberhala1 turkan2505 Kız niye dalga geçeyim nasıl öğrencek çocuk sen öğretmezsen 😂 ben kızım 1 haftalık oldu başladım agu agu agu agu 38 40 günlükken başladı agulamaya ufak ufak. Ama her gün varya alıyordum kucağıma aguuu aguuuu diye diye agulattım çocuğu 😂 bak ben aguuu auuvkk yapardım beklerdim 5 6 sn sonra tekrar sonra tekrar öyle öyle öğrendi işte
gurbetteanne10 turkan2505 ahahahahhahahahah çok güldüm ya bende ilk dalga geçiyor sandım ciddiymiş şaka bir yana evet haklı bebek taklit ediyor bir deneyin
aytlkya dilberhala1 hani bebeklerinizle konuşun felan derler ben doğdu doğalı konuşurum ama kucagıma alıp agu agu demem ilk defa duydum böyle bişe 😂😂😂😂😂
Poly-ana dilberhala1 Agu öğretilmesi lazım gelen tekrar ettirilecek bir iletişim kelimesi değil ki bebeklerin iç güdüsel iletişim basamaklarından birisi o yüzden bu kadar kasmaya gerek yok agulamayadabilir
turkan2505 Poly-ana bu güzel ccp için teşekkür ederim zira diğer hanımefendinin dalga geçtiğine emin oldum :)
turkan2505 Aslında çok kalabalık ortamda büyüyor ve her gün ben babası anneannesi ve çevresindeki tüm akrabalar konuşuyor ,ağzını yuvarlıyor gülüyor ama ses çıkarma olmayınca merak ettim