Kızlar özür dilerim öncelikle. 2 yaşında kızım var. 2 yaş aşısı oldugumuzun ertesi günü kızım ishale yakalandı. Ve 3 gün tüm wcsi sulu sarı ishaldi. Biz bunu asidan diye düşünerek üstüne düşmedik. O süreçte bol bol muz patates makarna yedirdim lakin gecmedi. Acile gittik sadece serum bağladılar. Kan testi güzel çıktı.
Ertesi 2 gün yine ishal şeklinde yaptı. Sayısı biraz azalır gibi olurken tekrar arttı
Tekrar çocuk doktoruna gittik. Sadece probiyotik takviyesi yaptı. Bugün 3. Gün. Artık su gibi yapmıyor biraz daha katılaştı lakin Hala ishal.
Açık sarı renkte yapıyor.
Çarşamba en iyi özel hastaneye randevu aldık çocuk doktoru lakin çocuk kötü durumda randevu da bulamıyoruz.
Şimdi ben ne yapacağım aklım beynim durdu yaşayan var mi bana bir akıl verin akıl tutulması yaşıyorum ilk defa hayatımda. Teşekkürler okuduğunuz için..