metehanbebekk emmek kadar uykuda önemli bebek için. Doktorum bana bıraktı kesmemde sakınca yok dedi herşeyi yerinde olduğu için. Çok uyandığını mememden olabilir mi dedim alışkanlık olabilir dedi. Saatte bir kalkmasıda çok zararlı 6 aylık bebeğe uyumuyor çünkü. Diş falan da yok gelen. Normalde doktorlar 4 aydan sonra kendi uyanmıyorsa kaldırıp emzirmeyin diyorlar. Çünkü acıkan bebek kendi kalkıyor. Kızım gece iki uyanmada bir emiyor. Hazımsızlık yaptığını düşünüyorum bünyesine şişkinlikten uyuyamıyor. 1,5 saatte bir emiyor gibi düşünün yada 2.