Arkadaşlar merhaba
Süpürgemi bekarken almıştım çok güzel süpürdüğü için yeni istemedim ama 12 yıllık oldu tabi artık zor çekiyor bizde yeni almaya karar verdik ama;
Oğlum süpürge yaparken rahat vermiyor ya kabloyu ıstırıyor yada düğmelere basıyor dik süpürge mantıklı geliyor fakat tereddütte kaldım tabi Bi 12 sene kullanılması artık mümkün değil bana marka önerirmisiniz hem dik süpürge de hemde yatay olanından