3 aylik bebeğim ôğürüp kusuyor elini agzina aliyor öğürüyor meme de öğürüyor biberon agzina alinca öğürüyor gaz damlası ve d vitamini verince de aynı emzikte de ayni sekilde ilk başlarda bunlardan tiksiniyor diye düşünüyordum ama artik normal dururkende öğürmeye başladi ve kusmaya kadar gidiyor başına boyle bisey gelen var mi yardimci olur musunuz