pasaklisinkukuli oğlum küçükken ona ayrı yapıyordum ama 2 yaşına girecek bizimle yiyor artık senelerdir aynı tarifle yapıyorum rengi de kıvamı da güzel oluyor hep ;
1 yumurta
3 yemek kaşığı şeker
1 su bardağı süt
1.5 su bardağı un(una göre değişebilir kovamı sıvı olmayacak katı olacak)
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya