melegininannesi38 Kızlar dün dis mi diye post açmıştım bugün dqmagi yarılmış ne zman çıkar dis 
myarenb melegininannesi38 3-4 güne belli olur, 1 aya tamamen uzamıs olur bu çıkmış oluyor zaten, ağrı sızı olmaz artık
melegininannesi38 kubra079 benimki daha dün yarıldı harildiktan sonra 3 4 güne çıkar diyorlar yarilmadi mi ji
melegininannesi38 kubra079 canım seni dinleyecektim ama çok şükür çıktı ben anlamıştım zaten dişin patladığını 3 güne tamamen ucu gözüktü şimdi de ikinci dışı de çıktı uzuyolar bile şimdi dışı uzaktan. Bile belli maşallah
kubra079 melegininannesi38 bebekten bebeğe değişiyor kızımınkı de boyleydı hemen gelmıstı 3 4 günde diş gözükmüştü ama oğlumun 3 aydır nerdeyse böyle hala gelen güden yok aralarında 1 yaş var zaten bazı bebekler üşengeç oluyor
melegininannesi38 kubra079 olabilir canım benimki çıkar çünkü çok huysuz benimkisi iştahsızlık hiç bise yemiyo etmiyo