kahveninsadehali Gerçekten ben de çok sıkıldım. Bir şey okuyorum, tam ortasında çat diye reklam giriyor. Reklam bitiyor, devam ediyorum, 5 dakika sonra yine reklam!!! Evet anlıyorum, ücretsiz vs vs ama buna bir çözüm bulunmalı, herkes şikayetçi bu durumdan!