Günaydın güzel anneler 2 aydır iyiydik yaz günü ne carptiysa hasta oldular yine öksürüyor lar hele kızım sabahları köpek havlar gibi antibiyotik kullanıyorlar eşim Bi yerde görmüş denize götürelim diyor bende hasta hasta götürmek istemiyorum açıkçası sizler hasta olsada denize götürür müsünüz ben çekiyorum sonra kendisi işte bütün gün