buseucar29 Kızlar oğlum 1 buçuk aylık ateşi dünden beri düşmüyor iki kere doktora götürdüm parol verdiler düşüyor geri çıkıyor kanlar idrarlar temiz menenjit olabilir diyorlar belinden sıvı alıp beynine bakalım diyorlar ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
gmzzmrtt buseucar29 geçmiş olsun canım. Sebebi belli oldu mu. Menenjit miymiş. İnşallah menenjit değildir.
buseucar29 4 gündür hastanede yatıyoruz çok şükür ateşi ilk geldiğimiz gün düştü sıvı aldırmadım antibiyotik tedavisi aldık her şey yolunda Rabbime şükürler olsun bebekler hasta olmasın 🥲