EbruBoluKaya çok geçmiş olsun size de, benimde bebeğim 2 gün sonra 9 aylık olacak. Biz de bugune kadar ilk kez hasta olduk. Değer piki gördü sanırım, çok düştü. Doktor zaten söylemişti. İnşallah bir an evvel düzelirler. Bazen 1 yaşa kadar bu testler düşük vs geliyormuş. Sonra düzeliyormuş. Bizim doktor hiç hasta olmadıysa şimdiye kadar nötropeni değildir dedi. Pereferik yaymayı da bizde de düzelene kadar devam edilecek. O testte her sefernde gerileceğim ben biliyorum :( ama kontrollü olmakta fayda var. Bakalım bizimki b12 yükselince ne durumda olacak. Diğer vitaminler normal çıktı. Çok garip şekilde bende kendime test yaptırdım, doktor sizden alıyor vitaminler hala emziriyorsanız dedi ama benim değerlerim gayet iyi çıktı. Şimdi bebeğimi biraz daha protein ağırlıklı beslemeye dikkat ediyorum birkaç gündür. İlk kez bu değerle ilgili düşükle karşılaştığım için başta bende çok tedirgin oldum, iyi bir Prof buldum ve değerleri ona gösterdim. Şimdilik takipte kalın dedi yükselene kadar.