Madamehappyyyyy E-m-i-r Siz yardımcı oluyor musunuz? Yürümesi için bir şeyler yapıyor musunuz? Elinden tutup evi turluyorduk biz.
Bbcrrr 18 aylık 10 gün mü? Bu ay kontrole gidecek misin gidersen eğer bir sor istersen doktora. Sıralama yapıyor mu, dengede duruyor mu
boralii E-m-i-r abimin oğlu çok geç yürümüştü 1 yaşını geçiyordu o da. Anne ve babam karşı karşıya geçer birbirlerine doğru yürümesi için adım attırırdı öyle öyle sonra yürüdü. Doktor kaslarda bir sorun görmemişse kendini yürümeye hazır hissetmiyordur endişelenmeyin geçmiş olsun
sekizaralik Benim kızım da 18 ayın sonuna doğru yürümeye başladı. Siz yine de doktora söyleyin ama eğer kalkıp ayakta duruyorsa endişelenmeyin bir anda tıkır tıkır geliyorlar