Merhaba, 2 aylık bebeğimde süt alerjisi çıktı . Doktorumuz similac alerji maması verdi . İkiz eşi plduğu için diyet yapma sadece mama ile besle dedi. Fakat benim içim hiç el vermiyor diğerini emzirirken buna vermemek . Diyet yapsam diyorum ,emzirmek için . Bu şekilde diyet örneği olan kimse varmıdır acaba .Nerdeyse tükettiğimiz herşeyde. süt ve türevleri mevcut ili çocukla nasıl yapacağımı bilemedim hangisine bakayım. Böyle bir listesi olupta paylaşan olursa çok sevinirim . Şimdiden teşekkürler