sevimliidostlarr beyazzkuguu kız ben de ne okudum biliyor musun dün gece VPN ile girenleri devlet araştıracakmış ceza verecekmiş falan filan ben de hemen geri kapadım Apple’da VPN özelliğini açınca zaten direk direk bağlanıyor ben de geri kapattım ya korktum
azraklknn [silindi] WiFi den baglaniyorsan girebilirsin bence çünkü WiFi de vpn var diye biliyorum bende annem gilde WiFi var orda girebiliyordum eve geldim giremiyorum
yirmiikikasim23 [silindi] bende kiz inandiramadim ya kimseyi herseyi yapabiliyorum diyorum inanmiyolar asddj