Ayy 2 ay çektim ben o acıyı canımdan can gitti. Doğumdan daha zormuş dedim. En sonunda genel cerrahine gittim makat çatlağı dedi. Keşke daha önceden gitseydim dedim. Wcye gitmeye korkuyordum. Gittikten sonra da bütün gün ağrı çekiyordum. Bebeğimi ağlayarak Emzirdiğimi biliirim oturamadığım için. Öncelikle doktorumun verdiği kremleri düzenli olarak kullandım. Geceleri yatmadan önce şurubu içiyorum. Zeytinyağı içiyorum. Geceden bardağa kayısı koyup üstüne su ekliyorum sabah uyanır uyanmaz o suyu içip kayısıları tüketiyorum onun peşine miss gibi çıkılıyor wcye. Bol bol lifli gıdalar ve bol bol sıvı tüketmeye özen göster kabız kalmaki tekrarlamasın ben bunlara ek bi de karadutta tüketiyorum oda iyi geliyo. Bi de doktorum bana dedi ki Mayalı içecekler ve baharat acı dikkat et
Klozette 3 dakikadan fazla oturma
Her gün 3 kere sıcak su buhar uygulaması yap makata. Bi an da 2 saatten fazla oturma muhakkak hareket et. Bu durumdan çok canım yandı da rahata kavuşmuş biri olarak size de faydam dokunsun istediğim için uzun uzun açıkladım umarım tez vakitte sizde rahata kavuşursunuz 🎉