happychilded Kızlar yeni kahve makinası almak istiyorum hangi markayı onarırsınız? Karaca ıkılı hatır hup düet yada arcelik en son çıkan ikili modelını 9961 s arasında kaldım sızın başka onerınız var mı ?
edadnmzzx happychilded Bende 9961 B modeli var çok memnunum , cezvesi de çelik kahve bardağı boyutu ayarlanabiliyor ve iki sayısı da 3-3 olarak
farelikoyunkavalcisi happychilded Karaca hatır kullanıyorum memnunum ama benimki tekli 4 yıldır taş gibi